"Into the world i knew."

Träffade Malin ett tag igår då vi snackade och lite sådär eftersom vi inte setts på rätt länge, var skönt att få träffa flickan igen! Åkte iallafall därefter hem till Agaton där jag stannade över natten. Vi kollade på filmen "Sammys äventyr" som bara var för gullig och även någon skräckfilm!

I morse vaknade vi rätt så tidigt. Vi hann med att spela lite spel och ha det trevlans innan mina ben traskade sig hemåt! Nu har jag precis bakat och ska väl ta mig en liten fika tillsammans med mamma innan jag drar mig utåt och möter Malin och därefter trampar vi ner till Slip och möter Amanda och sedan väntar en körskolekurs (eller vad de nu kallas)! Hoppas ni har/får en toppen dag!
 

Så galet gullig pojk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0