SÖNDAG

Fredagen spenderades i sporthallen på nattinne fotbollen tillsammans med lite bra folk! Jag somnade inte förrän halv tre sen vilket resulterade i att jag bara fick sova knappt tre timmar eftersom jag var tvungen att gå upp tidigt för att ta bussen till Kalmar vid tjugo över sju igår morse. Jag spenderade iallafall min lördag här i Kalmar med ett litet besök ute hos farfar, jul bak här hemma hos pappa tillsammans med pappa familjen, farmor, faster och lill kusinen som bestod av knäck och lussebullar! Vi åt även god mat, kollade på så mycket bättre och hade det mysigt! Jag hade en riktigt bra lördag och jag hoppas ni hade detsamma!

- Vaknade nyss och ska strax äta frukost och sen sätter jag mig på bussen hem till viken igen! Hur dagen sedan kommer se ut vet jag faktiskt inte men lite plugg ska jag försöka få in iallafall! Hoppas ni får en bra söndag, jag hör av mig mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0