10/2-11

igår hade jag ingen direkt ork till att blogga, och somnade tidigt så därför blev de inget uppdaterat.
dagen idag började med ett nationella prov i svenska som gick bra. hade där efter lång rast och sedan bara idrott som
vanligt lektion och efter idrotten lyssnade vi på några poliser som snackade om droger.

min mage vred sig total i skolan, och vad som hände med den har jag ingen aning om. men hade så j*vla ont
och de går verkligen inte att beskriva. kändes nästan som att det var något i magen som vred runt alla tarmar och allt. fy!
fick iallafall sjuss av mamma hem efter skolan och när ja kom hem käkade jag och begav mig sen hem till malin
och vidare på dansen som även denna börjat igen, ääääntligen!

nu ikväll har jag bara pluggat, duschat och kollat teve. och ska vilken minut som hellst krypa ner i sängen och sova hi-hi.
imorgon är de fredag och även helg som sitter redigt fint, godnatt!


två bilder från två dagar i somras - något jag saknar till tusen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0