lördag/söndag

min kväll igår spenderade jag hemma hos agaton tillsammans med honom malin och oskar. käkade tacos, kollade melodifestivalen, chilläääde och kollade film osv osv. redigt redigt mysig kväll! togs även en hel del kort så slänger nog upp några här så fort jag fått dom från malin ellerså. nu har jag precis ätit lite god mat och ska om en liten stund träffa emma som ja inte gjort på flera hundra år typ? sover även hos henne så näjs lär de iallafall bli! meeeeen nu ska jag dra, vi hörs kanske senare ikväll HÄHÄ

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Så bra! Det låter ju grymmers :D puss

2011-02-20 @ 17:25:58
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0