21.35

kollade solsidan förut & käkade lite kvällsmat som bestod av farmors hembakade bröd med frukt och nötter i som pappa tog med upp när han kom hit och de är verkligen vrål gott HÄHÄ. förut idag tog jag mig en långpromenad vilket var redigt redigt skönt. därefter fixade jag lite grann i rummet och annars har jag väl inte gjort så jätte mycket mer idag, bara tagit de lugnt oså vilket kan vara rätt så skönt ibland tycker jag. och söndagar är ju sånna där sega dagar som man inte brukar göra så mycke på, eller så är de oftast för mig iallafall hihi. nu ska jag kolla nån film på teven och sen ska jag krypa ner i sängen och somna gött. vi hörs imorgon, godnatt!

You know it's true , Everything I do - I do it for you

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: aw så söt du är hjärtat!

detsamma <3

2011-02-14 @ 22:15:19
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0