torsdag - sjuk

jag är fortfarande sjuk, när ska det här ta slut egentligen? ÅH
idag hade jag tänkt att ta mig till skolan men näe så blev de ju självklart inte
när ja vaknade kunde jag inte prata, min röst var borta. jag hade feber och halsen värkte något enormt.
så blev ännu en dag hemma från skolan. dock fick jag sjuss av mamma till malin där jag var ett tag
eftersom både hon och jag är sjuka så höll vi varandra sällskap ett tag ist för att ruttna bort ensamma

under dagen har jag kännt mig rätt pigg bara att jag inte kunnat snacka så där jätte bra
nu när jag kom hem har jag fått börja knarka halstabletter igen. tog tempen förut och hade över 38 graders feber.
när jag hostar får jag vrål ont och får knappt luft så jag tror att jag ska dö. kul verkligen.

imorgon hade jag iallafall tänkt att försöka ta mig till skolan, får se hur jag mår imorgon bitti
antagligen som jag gör nu eller sämre (..?) eller så har de vänt och jag mår toppen? vi får väl se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0