Dag 02 - Min första kärlek

Jag vet inte riktigt vad man ska ta som sin första kärlek? Tycker det är rätt svårt och avgöra vad som är kärlek och inte. För det var ju en annan sak när man var liten, då man typ var kär i alla oja ni fattar. Och kärleken då var ju på ett helt annat sett än vad den är och tas som idag. För när man var liten var ju kärlek typ en puss på kinden och man gick och höll varandra i handen osv och idag är de ju helt anorlunda, dels för att man blivit äldre men tror även att den så kallade "kärleken" ändrats en aning under åren. Tror nog ni fattar vad jag menar?

Men min första riktiga kärlek var nog Jesper Nummelin. Då jag fick uppleva riktig kärlek.
för första gången



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0