tisdag 25 januari

har precis gjort färdigt uppgifterna i kemin och känner mig faktist lite duktig
och har bestämt mig för att gå in lite mer för skolan nu sista terminen, så de e väl bara att köra på

min dag idag har väl iallafall sett ut ungefär såhär:
vaknade vid halv åtta och drog snabbt iväg till skolan då första lektionen var idrott och de var även den roligaste lektionen på hela dagen. slutade vid halv 3 då jag och malin drog hem till henne lite snabbt och sedan ner till stan där vi drog runt lite. hittade ju även några grejer som ja visade i förra inlägget. ungefär vid 5 tog vi oss upp till mejeriet för dans vilket satt mycke fint kan jag lova. efter dansen tog jag mig en promenad hem och hemma fixade jag mig lite käk och duschade och där efter blev de pluggeliplugg

nu ska jag hoppa ner i min lilla gosesäng och läsa ett tag och sen ska jag soooova
vi hörs imorgon eller något nattinatti godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0