00.12

förlåt för den ur dåliga uppdateringen, den ska bli bättre.. snart
men känner inte för att blogga just nu så därför är de som det är


idag drog dansen igång igen efter jullovet ode och ja är mer än glad!

natten till idag (torsdag) drömde jag faktist, som ja inte ofta gör. kommer knappt inte ihåg något men
för er som ville veta drömde jag att min pappa dog, och hur vet jag inte..
jag var helt förstörd och grät hela tiden. kommer även ihåg att ja satt i något brunt slags torn allra högs upp
och malin var med mig. min släkt satt nere i köket och låtsades som att ingen ting hade hänt? eller ngt..

när jag vaknade märkte jag att jag inte bara gråtit i drömmen utan också i sömnen,
var helt blöt på kinderna och runt ögonen och fälde även en tår just då och tycker faktist att det var
lite läskigt sisodär, & ibland vill och tror man att drömmar värkligen slår in men de hoppas ja ABSOLUT inte nu!

nu ska jag tralla bort till min käraste säng
har sovmorgon till nio imorgon så får sova lite längre hihi, godnatt!

favoriten just nu:
Green Day – Good Riddance [Time Of Your Life]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0