Now and forever

Som jag trodde så blev gårdagen redigt toppen, träffade ju Sandra nere i stan då vi tog oss en glass och satte oss på bryggan i hamnen och snackade om allt mellan himmel och jord! Det fanns en känsla som gjorde att det faktist nästintill kändes som förr. Emma kom även förbi och gjorde oss sällskap ett tag!

Senare drog jag tillsammans med Emma ut till lysing en snabbis och därefter träffade vi några grabbar som vi spenderade kvällen med. Innan jag drog hem landade jag hemma hos Emma där vi myste lite med pannkakor jordgubbar och glass!

Låg sedan och pratade med min pojk i någon timme innan jag somnade riktigt gott på min kudde!


Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt att få träffa dig,måste ses igen snart!

och våran plan måste vi fixa till också,haha <3

2011-07-06 @ 12:14:07
URL: http://sandraaringdahl.blogg.se/
Postat av: malin

sv: ååh saknar dig så jäkelens mkt bruden !

längtar sjukt mkt tills du placerar dina armar runt mig så jag slipper känna oro, inte lätt utan sin ella i en hel månad kan jag säga :( annars har jag det jätte bra, superfint hotell och fina stränder hähä. men såklart så fattas min ella o därför längtar jag hem :/ men en vecka till och jag ska försöka stå ut. Älskar dig med min pajj! <3

2011-07-06 @ 20:07:20
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0