Svävar fram i Stockholm stad

Har inte bloggat något nu under några dagar eftersom jag varit uppe i huvudstaden tillsammans med Agaton och hans familj! Hade tre superduper dagar då vi bland annat var på allsång på skansen och grönalund! Smart som jag var glömde jag min kamera hemma så några bilder fick jag tyvärr inte med mig hem. Sedan jag kom hem i onsdags har jag sakt hejdå till min pojke som ja inte kommer träffa på nästan två veckor nu eftersom jag åker och jobbar på måndag igen, jag har träffat två fina flickor, Malin och Emma, kollat någon vrålbra film och myst tillet lite! Nu är jag hemma och hade tänkt sova så vi hörs kanske imorgon eller något sånt, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0