Mobilbloggar - Vädret är på topp!

Jag och Amanda ligger just nu ute och njuter lite av solen då vi måste ta vara på solen dom timmarna vi kan, eftersom vi i veckorna jobbar från 7-4 och solen har ju då nästan redan försvunnit när vi är hemma igen. Midsommar var riktigt bra, åt god mat och tårta, lekte lekar osv osv. Det blev även ett x antal bilder, men tyvärr kommer jag inte kunna lägga upp något av dom förrän jag är hemma eftersom jag inte får in bilderna från min kamera till datorn här nere. Men ja hoppas ni kan vänta, de är ju trotsallt bara en vecka kvar, för på måndag nästa vecka är ja troligtvis hemma igen! Hoppas ni har de lika bra som jag har de, både med fint väder och allt sånt där, vi hörs nog något ikväll, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Är det du som har fixat designen till din blogg? I såna fall, bra gjort! Skulle du kunna hjälpa mig att få en typ sån har bakgrund på min blogg? Meddela mig på facebook, Malin Alnefjord.

Tack i förväg :)

2011-06-27 @ 09:17:28
URL: http://malinalnefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0