Where every moment spent with you, is a moment I treasure

Tänkte blogga lite om min lilla ellinore om det inte är till stor besvär 

Den 14 oktober 2010 är något jag alltid kommer minnas, det var nog där vi såg likheten vi hade tsm. När vi stod utanför ishallen och garva som ett fån åt killarna haha och det var redan där vi träffa våra grabbar och umgicks med dom hela året och början av detta. En tid jag saknar riktigt mycket. Speciellt när vi pinsamt nog köpte 3 kg godis inne på netto och var bara tvugna att köpa chips och dipp till också. Där vi spendera våra bästa tider med grabbarna. Och jag kan säga dig att jag har aldrig träffat någon sånn underbar och tankefull människa i hela mitt liv, du stöttade mig när jag hade det som jobbigast. Även fast du inte kunde göra så mycket annat än att skriva en massa fina meningar via sms, så gjorde det mycket. Vi har alltid försökt hänga ihop i alla lägen och visst har vi bråkat, som den gången när vi snacka i telefon vid ishallen och vi skulle dra till dansen och du vägra komma dit först. Alla har vi någon gång en dålig dag och det hade vi nog båda. Dessa bråk är något av det värsta men jag vet att det alltid blir bra tillslut, för jag vill aldrig släppa taget om en sådan unik människa som du. Vi har hängt ihop nu i ett halvår och det är något jag vill fortsätta med. Utan dig i 1 månad nu känns förjävligt, men jag ska vara stark tills vi möts och då ska jag tejpa ihop oss som magneter så vi aldrig släpper taget. För det är så jag vill ha de, va en magnet med dig hih. Visst har vi våra skillda vägar med olika vänner men jag vet att vi fortfarande har ett starkt band imellan oss. För att finna någon som du skulle ta en evighet, utan ella ingen malin. jag älskar dig mina lilla rumpnisse och hoppas du har det bra i Karlskrona !


ella och malin är som berg utan sten ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad fint skrivet!

2011-07-03 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0