You´re gonna catch a cold

Nu ska jag bara ta på mig pyjamas osådär och sedan går jag och lägger mig! Hoppas ni haft en toppen dag i denna värmen, de blir ju faktist bara bättre och bättre vilket vi gillar galet mycket eller hur? Imorgon väntas iallafall ett läkarbesök på morgonen, skola till tjugo över ett och sedan dansuppvisning på kvällen och innan de har vi genrep eller va man ska kalla de. Får la se hur de går men man får ju hoppas på de bästa! Med detta jätte jätte intressanta inlägg säger jag faktist - godnatt!

Kommentarer
Postat av: alexandra | fotoblogg

sv; visst skulle jag kunna det, men har värkligen inte tid nu, för har knappt tid att blogga :s

men om du kan vänta såå.. haha :D

2011-06-09 @ 21:21:36
URL: http://randomabilder.blogg.se/
Postat av: alexandra | fotoblogg

sv; verkligen, himla skönt att ha skolan klar för denna termin :)

har du fått sommarlov ännu? :)

2011-06-09 @ 23:13:31
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0