hähihu

hade precis suttit och skrivit värsta långa inlägget men såklart så ska de ju försvinna och orkar faktist inte skriva om så nu får ni inte veta va ja skrev hähä. fick iallafall några presenter förut av pappa farmor och farfar som ja kan visa er imorgon eller något! nu är ja hemma hos pappa och ska tvätta bort lite smink och sedan sova. imorgon vid 11 ska vi på dop då min kusin döps och efter allt de är slut ska ja på något sett ta mig hem till västervik, men hur och när vet jag inte riktigt än. men ska iallafall inte komma hem så sent har ja bestämt! nu är klockan iallafall över 00.00 vilket betyder att jag faktist fyller år hehe. vi hörs imorgon/idag - godnatt!


slänger in två vrål gamla bilder på mig och mina kusiner från grönalund, typ 2006 eller något sånt hähä skapligt snygga där va!

Kommentarer
Postat av: EMELIE - FOTO

sv; tacj! ska vi förljja varandra via bloglovin ? :D

2011-03-05 @ 12:17:13
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0