he's a pirate

skolan var väl som alla andra fredagar idag förutom sovmorgonen till 20 över 9. kändes skönt att få sova lite längre och slippa stressa som en dåre. annars var lektionerna som vanligt idag och avslutade dagen med syslöjd. efter att jag slutat drog jag hem och käkade lite och därefter följde jag med familjen och kusinerna till ishallen för att åka lite skridskor.

kom hem för ett litet tag sedan och mina fingrar fryste till döds eller något(..?) så fick återuppliva dom lite grann när ja kom hem. om en stund kommer malin hit så kvällen kommer spenderas tillsammans med henne och tror även ja sover hos henne och kan de bli mer nice än så? nääääe tror faktist inte de he-he.


2010-12-29 skapligt tyyyyufffa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0