Du snurrar min värld

Blev aldrig så att jag drog ut förut även att vädret klarnade upp rätt så reällt. Jag tog istället tag i lite plugg, fick en del gjort och det känns bra. Förövrigt idag har jag bara gått i skolan där jag gjorde nationella muntliga delen i matte och någon muntlig grej i tyskan. Tog efter skolan sällskap med mina bröder hem och mycket mer än sådär har jag nog inte gjort idag!

Nu ska jag fixa iordning lite och sedan ta och krypa ner i gosiga sängen min. Imorgon väntas en skoldag med orientering, nationella i svenska, engelska och tyska och efter skolan ska jag sedan träffa min fina vän Malin! Godnatt alla fina - sov gott!


Kollade lite av pirates of the caribbean förut och denna man är ju bara föööööööör snygg! Nästan så man smäller av hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0