hemma från stockholm

Efter en toppen helg uppe hos Emelina i Stockholm med en massa härliga brudar är jag nu hemma igen! Helgen har verkligen varit helt suverän då den bland annat bestått av tjejmiddag, shopping och en del galenskaper!

Kom hem runt klockan nio nu i kväll och har precis ätit kvällsmat och ska strax ta och krypa ner i sängen och sova som jag känner att jag inte har gjort allt för mycket den här helgen. Blir ju upp tidigt imorgon eftersom att det är skola igen men känner ändå att denhär "skolveckan" kommer bli rätt så lugn eftersom det bara blir en skoldag för min del då det är studiedag på tisdag, har dansuppvisning på onsdag och på torsdag drar jag mig till KRETA! Låter så galet nice i mina öron detdära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0