Time won't let me go

TJEEEEEEENARE. Befinner mig just nu i kalmar och här landade jag igår kväll, ska om ett litet tag in till stan och därefter ska vi iväg på kalas hos min lilla kusin Nicole som fyller ett år på måndag!

Ikväll ska jag åka ner till kusinerna i Karlskrona där även mamma och dom är och imorgon är de dop för min andra lilla kusin Ludvig så lär inte bli något uppdaterat. Jag vet att jag varit DÖÖÖ dålig på det nu ett tag men har inte haft dendära blogglusten alls + att mitt internet inte funkat som de ska men ska iallafall försöka komma igång ochså i veckan igen tänkte jag!

Hoppas ni alla får en toppen toppen toppen helg! Vi hörs antingen imorgon eller i början på nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig plutt!

2011-05-14 @ 16:37:01
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0