wolves of the sea

Sitter här med mitt huvud som nästan sprängs. Har världens huvudvärk så jag inte redigt vet vart jag ska ta vägen. Men känns som att bästa stället nog är sängen så det är nog där jag hamnar om en pyttepyttestund.

Skolan gick iallafall bra idag. Vi hade två lektioner som blev inställda så på rasten drog jag ebba och amanda hem till mig en sväng och sedan tillbaka till skolan och därefter hade jag bara en lektion på 40 minuter och sedan slutade jag vid två eftersom min sista lektion också var inställd och det satt ju inte helt helt fel hehe. Har sedan bara varit hemma idag eftersom jag inte mått sådär toppen bra. Malin kom iallafall hem till mig nu ikväll då de blev en hel drös med snack oså som alltid är lika trevlans.

Nu ser ja suddigt och javetintevad så ska bädda upp sängen och krypa ner där och så hoppas ja att mitt huvud mår en aning bättre imorgon. Har ju massa genrep ochså imorgon och de får ja ju gärna inte missa! Hoppas ni alla haft en bra dag - godnatt & sov så gott!


Kommentarer
Postat av: emma

sv; visst äre!!!!!!!!!!

2011-05-09 @ 19:48:14
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0