-

Det har hänt rätt så mycket nu de senaste två veckorna så därför har uppdateringen varit som den har varit. Alltså inte alls bra. Har inte haft orken till att knappt äns gå in på bloggen. Jag har haft så mycket annat i huvudet och allt har bara varit så jobbigt. Men jag hade väl iallafall tänkt att jag skulle försöka komma igång med bloggandet nu igen.

Jag vet att livet inte alltid är lätt. Saker och ting går fel och det finns väl inget som varar föralltid även om det är det man verkligen önskar. Men antar att det bara är att kämpa. Kämpa för att orka. För med tiden lär det väl förhoppningsvis bli bättre..


Kommentarer
Postat av: malin

<3

2011-10-29 @ 12:55:12
Postat av: irini

jag tänkte bara säga att jag vet hur ont det kan göra och att jag finns för dig. för ibland är det lättare att prata med någon utöver de vanliga.

så det är bara att skriva eller så någon gång om du skulle behöva mig <3

2011-10-30 @ 20:31:44
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0