rubrik

Helt slut efter morgonens aktiviteter haha.. Så har än så länge idag inte gjort sådär jätte mycket. Har bara ätit lite egenfixad mat, pluggat , varit snäll och damsugit hela lägenheten och tagit det lugnt. Känns skönt.

Har även provat min skolavslutningsklänning som jag fick hem för någon vecka sedan. Dock så har ja testat den innan men har varit osäker på om jag skulle skicka tillbaka den eller inte, men efter att jag testat den idag kände jag att jag nog inte kommer hitta någon mycket bättre än den så den får duga!

Åt alldeles precis middag och ska nu försöka plugga lite och senare sen ska jag iallafall träffa Malin och kolla lite fotboll osådär och blir även att jag sover hemma hos henne inatt!

Kommentarer
Postat av: MELKAN | vinn en design!

// Wiiiie vad kul att du är med! :D

2011-05-18 @ 19:02:16
URL: http://melkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0