söndags inlägg


hej hej och hemskt mycket hej :)

tredje advent redan

ellas helg

fredag
kollade lucia ochså i skolan,
gick även runt med en jätte fin tomteluva på huvet som alla mobbade haha
men ja tycket den va fin iallafall & de är väl huvudsaken vavava? :)
efterskolan va jag med emmy först
vi kollade efter julklappar på stan & inhandlade även lite saker
senare kom khalid & jesper och vi drog hem till emmy där vi kollade massa film & hade de mysigt
jag & jesper drog hem runt tolv nån gång :)

lördag
vaknade runt tio, halv elva typ
fixade mig och satt ett tag vid datan
drog sedan ner till stan och mötte emmy oh vi kollade stan en sväng och anna va även med
ajlana kom oxå och blev mesta chilledill nere i stan
och ja måste bara säga en sak att ja tycker de har blivi väldigt kallt ute faktist hehe
iallafall så kom khalid sen oxå, och senare även tess
jag emmy och khalid åkte hem till emmy sen på kvällen där vi kollade film
kände dock mig lite ensam på golvet :(
vi kollade på pirates of the carebien eller hur den stavas
vid tovl ungefär drog khalid hem och vi följde med han ut för att han skulle låna min cykel hem
innan jag oxh emmy gick in igen hoppade vi studsmatta haha och kan bara säga att de va jätte kul hihi
jag sov även hos emmy, massaa med mys och snack och film :*
somnade runt 3

söndag
vaknade av att min klocka ringde som va ställd på nio haha
gick dock inte upp då, utan vi gick upp vid halv 11 typ :)
vi gjorde frukost och satte oss och kollade film och låg i pyjamas till halv 2 eller något sånt
när vi märkte att klockan började bli mycket fixade vi oss och drog ner till stan, vi åkte hem till tess en snabbis och snackade lite bara :)
sen mötte jag oh emmy khalid och vi drog hem till jesper där vi kollade 2 filmer och va även ute en sväng :)
myycke mys oh de gillas alltid,
nu sitter jag här, har duschat och ätit och så, ska snart sova för de känns som att ja behöver de
så vi hörs imorgon puss & god natt ♥



nån bild sen i sommras - ella och emmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0