1 oktober

FÖRSTA OKTOBER 2009

sovmorgon & så till 10 ungefär,
och sen blev de friidrottsdag på gymnasiet :)
kan väl inte säga att de blev så lycket direkt, för de regnade hela
tiden och så fick vi sluta tidigare för att de inte gick att fortsätta.. haha
och sen när ja skulle hem hade amanda redan
åkt och hon hade mina nycklar och allt
så ja fick stå och vänta på henne i en halv timma i regnet,
och så cyklade ja hem i kortbyxor :( och nu fryser ja & är jätte blöt hahah ahja :*
nu ska ja ta mig något att äta och så måste ja fixa mig för är helt
blöt & mitt hår är jätte lockigt :(
ska väl va med emmy och dom sen kan ja tänka mig,
men skriver nog ikväll eller något och hoppas de inte regnar hela dagen,
puss ellaaa


juste kom 4 på 100 meter
& typ 13 på spjut, haha :)


pink - don't belive you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0