10 april 2010

lördag kväll..
..och


jag kollar just nu på film faktist
och de är väldigt ovanligt för att vara mig,
händer nästan aldrig och kollar heller aldrig på tvn längre knappt men men
kollar iallafall på " djävulen där prada " nu och äter lite godis som aldrig sitter fel
dock känns de som att ja inte gjort annat än ätit godis på påsklovet och började till & med lite innan lovet började
och nej.. jag vet att de inte är så jätte bra. men gott är det iallafall så varför inte lixom,
men lever bara en gång så varför ta misste om alla goda godisbitar som finns ;)

idag har jag varit o köpt en ny mobil som ja visade bild på förut
och även ett par snygga skor.. har väldigt svårt att hitta skor i min
storlek men ibland har ja turen att hitta ett par ur frächa skor och de gillas!
träffade sedan släkten och åt lite gott och nu ikväll har ja inte gjort så mycket
va ute en sväng och annars har ja bara fixat lite och sedan kollar tv osv.. :)

men nu har filmen börjat igen så vi höörs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0