sista sommarlovsdagen huhu

känns som de e länge sen ja bloggade nu även att de bara är hm..
4 dagar eller något sånt dära kanske (..?)


helgen spenderades iallafall i kalmar med emma linus och jesper

kom hem igår (söndag) rätt sent och drog direkt hem till sandra där jag även övernattade
blev reält med snack och en heldel ella & sandra damp = en redigt nice kväll/natt kan jag lova.

kollade även en bit av "the last song" och låg sedan och kollade på "a cinderella story" tills vi somnade
och imorse drog vi ner till stan där vi fixade lite saker och åkte sedan till tandläkaren
efter besöket hos tandläkaren som inte tog mer än 5 minuter eller något trampade vi hem till sandra igen.
där gjorde vi pangkakor som blev redigt goda hehe

lite senare åkte vi ner till stan igen där vi kollade runt lite.
hittade en ring & en tröja som ja köpte & även en jacka som jag ska köpa imorgon tror jag.

jag åkte sedan hem vid 7 ungefär. och skulle egentligen träffat emma men de blev inte så
utan jag tog mig en dusch och kollade sedan på fångarna på fottet som var LÄNGE SEN man såg.

nu ska jag fixa lite oså och sedan krypa ner i sängen.
imorgon är de upp tidigt & skola som gäller så här blir de ingen sovmorgon inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0