.....


sista prao dagen på sahara idag fettans skönt säger ja bara :)
dock kommer de bli lite jobbigt att gå upp tidigt till skolan nästa vecka men aa känns ändån som man saknat skolan lite iallafall hih
praon gick bra oså och de va som vanligt mycket disk men de va helt okej ändån :)
jag och irini hade våra små damp och spelade även in lite videosar och hittade en kopia av arne på ludde hah ganska grymt faktist

när vi slutat vid 3 ungefär gick jag o bytte mitt halsband
och snackade lite med israa och irini innan jag drog mig till frisören och klippte mig, kände att de behövdes
dock tycker jag att dom klippte lite för mycket typ 4 centimeter eller ngt, men de växer väl ut snart iallafall :)
och att klippa sig kostade fan 400 typ, lite väl mycket tycker ja?
men när jag klippt mig tog jag mig en promenad hem, åt och så och nu sitter jag här
ska strax möta sandra och vi ska ner till mejeriet och dansa
kommer hem runt tio kanske, men ha en super fin fredag puss


sandra och ella
ehehhe snygg bild we knooooow :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0