toppen väder

heej :)
hade sovmorgon till halv 10 idag
och skolan va väl skapligt nice & vädret får även en stor tumme idag! fett fint
efter skolan åkte jag ner till stan och mötte sandra, tog oss en hamburgare på donken
och sedan vidare till mejeriet där vi hade dans.
blev även lite bilder tagna som ni fick se i förra inlägget, och som sakt man behöver ju inte alltid vara seriös (..?!)

nu har jag iallafall ätit mat, ravioli och macka super gott!
ska strax träffa sandra igen och vi får se var dagen tar oss, kan säkert bli en hel del bilder men de märker vi:)
kanske även blir ett första dopp i havet? vem vet.

hoppas eran tisdag har varit lika toppen som min och att kvällen blir desamma!
vi höörs.


bara för att min lillebror är sjukt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0