onsdag 3 november, 03.03

i morse kom sandra hit som ja inte träffat på 1000 år känns de som
vi drog iallafall ner till stan och kolla lite, träffade även lite folk, käkade och hade de trevlans
hon drog sedan hem och jag åkte hem och käkade och sedan kom malin hit
vi åkte hem till henne dit även jeff gabbe och olle kom
och kvällen spenderades tillsammans med dom pluttarna och de va inget annat än super
jag och malin kom sedan hem runt tolv och nu..

..sitter ja här helt ensam och malin ligger i min säng och sover?!
hon tar upp hela sängen just nu så får väl ligga på golvet eller något buhu..
eller om ja väcker henne och ber henne flytta in? får se hur de blir HEHE

aja nu är jag verkligen dödenstrött så sova är vad jag ska göra
vi hörs imorgon eller något. godnatt


bild från sommaren - emma & ella

Kommentarer
Postat av: malin

haha du kunde fan väckt mig unge ;@

men jag sov gott inatt iaf (a utan en ella brevid mig :(



puuss på dig sötnos

2010-11-04 @ 10:23:58
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0