fredag

dagen började på brandstationen tillsammans med klassen då det var civilförsvars information eller något
hade sedan tre lektioner och slutade där efter. drog direkt hem och hade sällskap av malin och lisa
väl hemma käkade jag lite och packade lite snabbt och tog sedan bussen till kalmar vid 20 över tre ungefär
efter tre timmars bussresa hämtade pappa mig och vi åkte nästan direkt hem till farmor där det blev
tacos käk + fika och let's dance, alltid lika trevligt må jag säga!

sitter nu hemma hos pappa och funderar starkt på att fixa mig och sedan lägga mig i sängen
& läsa och sedan sova väldigt länge. så tror faktist det blir så,

i skolan sa jag även hejdå till min pojke som drar utomlans nu inatt och tror tillomed han sitter på planet nu
kommer sakna honom som in i bomben.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0