Var ligger landet där man böjer bananerna?

Min helg spenderade jag nere hos pappa i Kalmar och det är därför uppdateringen legat i botten hela helgen.

Kom hem ikväll vid sex tiden och har inte gjort sådär jätte mycket ikväll, bara tagit det lugnt och gjort sånt som ska göras. Imorgon väntas sista skolveckan på Ludde, dock bara en redig dag i skolan som är imorgon (måndag). För på tisdag är det utedag med enheten och på onsdagen är vi lediga och sen på torsdag är de skolavslutning och därefter sommarlov, kan inte fatta att de redan är sommarlov för nyss va de ju liksom vinter?! Sjukt vad tiden går fort alltså om man tänker efter..

Efter skolan imorgon ska jag iallafall träffa Malin, vi ska ner till stan och fixa en del grejer och så ska jag även beställa tid hos frisören för att färga mitt hår! Vad dagen sedan kommer att bjuda på ochsådär märker vi men spår iallafall en redigt bra dag! Nu ska jag strax gå och lägga mig tänkte jag så jag säger faktist godnatt redan nu, vi hörs mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: THILDA

klicka gärna in på min blogg & tipsa mig vad jag kan göra mera i min blogg? <3

2011-06-13 @ 22:09:43
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0