When you're looking like that

Gårdagen var bra, var med bästa Mallan och vi gled runt i stan och roade oss lite, beställde tid hos frisören till på onsdag (imorgon), åt god glass, cyklade en massa och filuren sov även hos mig, och innan vi somnade kollade vi på filmen "Bratz".

Idag har jag än så länge bara haft utedag med enheten då vi körde massa tävlingar typ eller va man nu ska kalla de? haha. Vi kom delad första plats tillsammans med 7:orna och de kan väl vara helt okej då jag ändå inte tävlade tillsammans med min egena klass eftersom nästan alla är i spanien just nu så var istället med andra nian - 9j.

Nu sitter jag här hemma och bara tar de lugnt, lyssnar på bra musik och funderar starkt på att städa rummet då de just nu ser ut som ett bombnedslag, får panik när det är stökigt så kanske lika bra att sätta igång?

Min kväll och natt kommer jag som de ser ut just nu spendera på skolan eftersom det är "sista natten med gänget"!

Kommentarer
Postat av: THILDA

Skulle du kunna tipsa mig om någon som kan göra om min blogg? <3

2011-06-14 @ 15:42:10
URL: http://thilddakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0