moaa <3

träffade ju moa älskling idag :D
vi möttes nere i stan & moa köpte mascara & vi stog och
lyssnade på några tyskar som stog före oss i kön , haha drog sen ner till hamnen, satt &
snackade & träffade även felicia & frida en liten sabbis :) 
drog senare vidare hem till mig, fixade oss lite smått & slog även vad om vem som
kunde ha toffsar i håret längst & den som tog ut dom först skulle köpa ben & jerrys till den andra,
så vi såg väl ut som pippi 1 & pippi 2 eller något haha :D
iallafall så drog vi ut till lysing, snackade & käkade björnbär och träffade även philip & osse från kalmar :)
hade en super fin & skrattig kväll men ganska kall (aa´ haha fast ja överlevde ändån !
åh juste ett litet sms från mig & moa som vi garvade åt länge ....

alla samla vid corner om 20 minuter,
med tag egen dryck & mat får du köpa själv,
kommer bli en härrans fest, hoppas du kommer
bara moa & jag som fattar & dom som vi skrev smset till haha :D


här är iallafall glassen som ja & moa slog vad om,
men tyvärr va inte affären öppen så kunde inte köpa nån
så gick runt med toffsarna & såg ut som pippi i onödan ;)
haha  ♥


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHHAHA

så himla rolig dag björnbärsellinore :D

gahaha toffsarna jag dör xd

o vi får köpa ben o jerry idag ist :D:D:D

hahah jag är klar nu puss älskling!

2009-08-19 @ 14:19:37
URL: http://mowva.blogg.se/
Postat av: svart till moa björnbär :D

hahhaha, sjuktkul vare gummis :*

måste vi göra om & bara för att vi blev beroende av björnbär :D:D puss!

okej va bra då ses i snart (yyy

<3

2009-08-19 @ 14:25:51
URL: http://tuttiiifrutti.blogg.se/
Postat av: felicia

hahahahah fint sms ellinore

pussen & tack för kvällen :*

måste ses snart igen, tror jag kan fredag förresten!

2009-08-19 @ 22:54:56
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0