de brinner? ;o


vavavavvaavva


dom flesta dagarna nu har ja spenderat tillsammans med emmy & de har varit helt klart bäst,
idag drog hon jag och jesper hem till henne efter skolan, vi sjöng singstar och hade de trevlans tills emmy märkte att de brann nere i vardagsrummet, hon hade glömt adventljus stacken med alla ljusen tända så vi sprang runt med vatten och skit men vi släkte den iallafall
men dock så brann all mossa oh alla svamparna upp :(
emmy är iallafall den smartaste ja känner
haha men vi hade rätt kul ändån, senare drog jesper hem och vi drog till netto och sen drog även emmy och jag drog hem till mig, nu har jag ätit och ska snart börja plugga med allt, har prov imorgon och på torsdag och på fredag & ska ha massa uppgifter inlämnade tills på
fredag också så bara att önska mig lycka till ;) behövs nog ehehhe
skriver nog mera senare ikväll kan jag tänka mig, puss


emmy jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0