lördag 26/12 2009


har inga bilder på pappas så därför blir de inga idag

ANNANDAG JUL

och de är även sista dagen av den vita julen 2009 :(

idag vaknade jag upp hemma hos pappa
vaknade runt halv 12 nån gång och så länge har jag nog nästan aldrig sovit haha
jag fixade mig och åt frukost tillsammans med pappa
vi åkte in till stan och träffade pappas tjej linda :)
blev shopping inne i stan och även på modehuset ute vid ikea hihi
blev väl ungefär detta jag köpte :

• midjekjol som ser ut som jenastyg typ
• armbands kedja & pärlor som man köper till
• snyggt pärlarmband

senare blev de även pizza käk & en sväng hem till farmor
blev lite fika oh en hel del godis medans vi kolla på anna ankas jul haha :)

nu är jag hemma hos pappa igen, vi gick en liten promenad
förut och nu ska vi strax äta lite kvälls mat
åker hem rätt tidigt imorgon,
vid halv 12 eller ngt så smsa gärna med mig då

puss och god natt folket



Kommentarer
Postat av: issa

sv: okeey:) Aah det får jag, 500 för varje vg, 700 för mvg §

2009-12-27 @ 12:15:28
URL: http://landstedtissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0