första december & advent


hejhejhejhej


idag har ja varit i skolan, en tisdag och de är första desember idag även att de inte känns som de.
du är vinter nu, eller iallafalll en vinter måndag, men de är ingen vinter om de inte är nån snö så man hoppas ju att de har kommit snö till julafton och så iallafall.

efter skolan cyklade jag hem och åt & sedan mötte jag emmy.
vi drog oss ner mot stan, köpte smink & så, sedan donken en liten stund innan vi drog upp till mejeriet, träffade zejna, irini, stella & josefina & dom hade bokat lilla danssalen så där dansade vi i en timma elelr ngt,
fast ja och emmy låg för de mesta på golvet och hade trevligt men iallafall.
efter vi dansat åkte ja & emmy hem till henne, blev data & även god mat. drog hem vid 9 ungefär.
emmy visade mig även en dans som hon gjorde för några år sedan, redigt najs faktiskt ;)

nu sitter ja här och ska starx lägga mig, har ätit kvällsmat och så.
sov gott för de ska ja göra, puss ellaa

JUSTE ELLA HAR FAKTITS EN CHOKLAD KALENDER I ÅR OCH JA SKA BARA ÖPPNA EN LUCKA VARJE DAG OCH INTE ÄTA ALLA CHOKLADISAR PÅ EN GÅNG,
OCH DE SKA JA FÖRSÖKA LOVA HEHEH







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0