måndag 14/12


idag har jag varit i skolan & fått redan på betygen i några ämen
mest G fast fick VG i matte iallafall och ja e stolt :)
efter skolan drog jag hem till saga med tess och irini
hade de redigt trevlans och emmy kom sedan med och
jag och emmy drog ner till stan och kollade julklappar
fikade även en snabbis, muffins oboj och glass hehe
träffade även khalid essan oh nån mer kommer inte ihåg va han heter
vid halv 7 typ drog hon & jag vidare hem till henne där vi sjöng sing star & åt god mat
fixade även med julklappar och lyssnade på musik och dansade hihi
redigt fin dag och de har man ju alltid när man är med emmy ju :)
puss på en super bra måndag ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0