18/7

hipp hipp hurra !
grattis på födelsedagen min fina ängel♥
du skulle fyllt fem år idag, hoppas du har de bra där uppe
men ja saknar dig allt för mkt, glömmer dig aldrig, pussar !
har tängt på dig hela dagen, oh du kommer alltid finnas i mitt hjärta
tuzzii

rätt seg dag måste ja säga, men ganska skönt ändån ;)
vakande runt 10, fixade mig oh åt frukost,
sen blev de väl mest chill vid datan, glo på tv oh snack här hemma, alltid trevligt de mä ;)
senare drog ja sandra&adrian en snabbis in till stan, köpte remmar klubbor oh även en sån där alminium balong :D
haha blev en hel del film klipp där mä, satt i en trappupp gång oxå i typ en halv timma, regnade& åskade som fan,
men sen bestämmde sandra att vi skulle dra hemmåt ändån så de blev en jogging&cykel tur i blötet, följer tipsen från tidningen :D haha, drog iaf hem sen oh har inte gjort så mycket, mest tv&data oh så ;)

ohjuste, min piercing i navlen har blivit infektrad oh massa skit sen ja fastnade i berget
när ja badade så har tagit ut den ohså nu, får se om ja sätter i den igen
annars blire oh göra om de om ett tag, men aldrig kul oh ta bort ngt men gillar ju? ;(

MASSOR MED LEDSNA OH GLADA PUSSAR FRÅN ELLA
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0