söndag 8 november

min söndag 8 november 2009

nu sitter ja här och gör ingenting, har varit väldigt trött idag och
har ingen aning om varför faktiskt men kan va skönt och bara
ta de lungt ibland så de är precis vad jag har gjort idag.
dagen började med att ja vaknade vid 9 ungefär som nu redan säkert vet om ni läst dom andra inläggen, gick upp och åt frukost, sommarbärs yoggi med äpplen och start och en macka med korv blev de för min del :)
sedan satt ja ganska länge vid datorn innan jag började göra mig iordning lite smått, blev bara myssis kläder idag och håret uppsatt i toffs som ja verkligen aldrig brukar ha men idag kännde ja faktist för de hihi
jag emma och mamma åkte vid halv 12 ungefär till willys och handlade, blev mest grejer till tårta och farsdag presenter, köpte strumpor och blommor till patrick som han blev glad för.
när vi kom kollade jag och emma filmen ronja rövardotter med bror och
åt chips och ostbågar som ja inte ätit på flera år (a
senare följde vi med emmas mamma ut till händelöp där vi fikade och åt pankakor, gick även en promenad i skogen och hälsade på hönsen, såg dock bara en höna men ändå hehe, tycker även att dom som bor har en härlig och rolig dialekt, lite gammalt på något sätt :)
vid halv 5 åkte vi hem till vår älskade stad västervik,
åkte hem till mig och åååt tårta igen och lyssnade musik på datan.
emma drog nyss och ja ska strax hoppa in i duschen och sedan måla naglarna tänkte jag :) får se hur de går med naglarna, brukar alltid säga att ja ska men blir aldrig av, skriver sen hur de gick (a
måste ju även lägga mig tidigt, som ja sa innan ska ja ju till ullared imorn
har ju varit trött i stort sätt hela dagen så de ska nog inte bli så svårt och sommna hoppas ja iallafall
ska nog fortsätta läsa the horses wisperer som ja fått utav min engelskalärare hihi
ajaa, nu ska ja börja ta tag i mitt liv och försöka slita mig från min finaste data :)
måste hoppa in i duschen nu för de är bara 8 timmar kvar tills ja ska upp igen åh haha
så vi hörs kanske en snabbis sen annars får ni ha en
brais dag imorgon och ni ska ju till skolan som inte ja ska (y
puss ellaa



Kommentarer
Postat av: L

tack så mkt, allt bra med dig? (:

2009-11-08 @ 19:20:17
URL: http://betterthanbest.blogg.se/
Postat av: L

helt okej :D

2009-11-08 @ 19:59:50
URL: http://betterthanbest.blogg.se/
Postat av: L

japp, allt bra med dig? (:

2009-11-08 @ 20:09:11
URL: http://betterthanbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0