en hel helg & en måndag


i helgen var ja ju på konfa läger på hornsögård
va väl för det mesta redigt kul, kan ju inte bli annat med så fina människor :)
ja och frida hade även brottningsmatch på golvet i hallen och alla kollade på haha
och så fick ja även en blåhaka
alla kallade mig för de sen åh :( hihi
käkade oxå upp lite mer än ett halv kilo godis, kände att ja behövde de :D
blev även en film på lördagen "patrik 1,5"
när jag kom hem duschade jag och drog sedan ner till stan och
mötte emmy tess irini och khalid och vi drog hem till emmy i pipperkärr
och sebbe kom efter ett tag och vi kollade den första twilight som ja inte sett hihi,
känner mig lite efterbliven men nu har ja sett den och den va as bra !

måndag idag och en ny vecka och som alla andra veckor starade de med skola,
rätt så chill dag och så :)
efter skolan, drog jag och becca oss ner till simhallen,
snackade en massa och träffade lite folk.
vid 3 ungefär drog jag hem till tess där även saga va och emmy kom sedan oxå.
kollade tv och myste hihi :D
jag och emmy drog ner till stan och mötte khalid och joey prövade nya kitkat glassen,
sedan kom tess och även saga.
vi drog på bio, new moon och ja kan bara säga att den
va hur bra som hellst och längtar tills den tredje släpps!
direkt efter bion drog jag hem och nu sitter ja här,
har ätit och så och ska starx sova :)
ni får ha de bäst för de ska iallafall jag ha,
puss från bästa ellaa


new moon :D
säger bara grrrr.... på killarna asso (y



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0