måndag 16/11




en bild ni säkert känner igen men gillar den (a



helgen har spenderats tillsammans med tess för de mesta men även annat fint folk!


fredag
skola och sånt som vanligt,
efter skolan drog jag och emmy ner till simhallen och bara snackade ochså
hon drog efter en stund och då mötte ja tess och saga, gjorde inte så jättemycket,
tess drog hem och åt och jag och saga drog hem till
henne men ja åkte nästan direkt hem och åt ja med :)
efter ett tag kom saga till mig och vi fixade till oss och drog sedan och mötte emmy & irini vid netto
vi drog vidare upp till frida där även louise och tess va, chille dill barre ;)
vid halv 9 typ åkte vi till nattinnefotbollen, träffad en held del fint folk
jag och tess drog hem till mig vid 1 nån gång och hon sov även här:*

lördag

vaknade upp bredvid tess vid 11 ungefär men vi låg kvar till halv 4 :)
hände både de ena med de tredje kan ja ju säga, redigt mysigt iallafall!
vi fixade oss och åkte hem till tess där vi stannade hela kvällen och natten för ja natta där hihi
blev massa gott, och massvis med snack och telefon samtal hahah
fint vare <3

söndag
slog upp ögonen vid 10 nån gång och väckte tess för hon sov som en stock eftersom att ja höll henne vaken hela natten typ på grund av min näsa som var helt igen korkad :(
iallafall så fixade vi oss och efter ett tag kom även saga :*
käkade mat och så och drog senare hem till saga där vi fick tårta och kollade tv
testade även nån träningsmaskin som dom hade där man hängde upp & ner haha mycket konstig men rätt rolig faktist (a
drog ut runt 5 och ja drog sedan hem vid 7 ungefär, duschade och fixade och kollade sen film "heart break hotell"


nu äre måndag och ja har inte gjort så jätte mycket idag,
skola som vanligt och sen drog ja med tess till saga och sedan drog jag hem till amanda
typ data och lite sånt, vi mötte sen ellen och vi åkte ner till stan för konfa läsning haha
den slutade runt 6 och då drog jag ellen och amanda ner till donken,
men drog typ direkt därifrån hem
åt mat och så har ja suttit vid datan i stort sett hela kvällen :)
skönt och göra de ibland också och bara ta de lugnt

pussar från ellaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0