tjaa

sitter hos emmy nu dåva,

igår va ja ju såklart med emmy och vi gick överallt i typ hela västervik? (a
och träffade även tess saga disa olle och gabbe ett tag ;)
senare drog jag & emmy hem till jesper där även
makke och hising va & vi laaana haha
och tränade (a fint iallafall men blev dock allergisk av jespers katt sussie :(
drog vid halv 12 nån gång, och sen blev även jag nattgäst här hos henne
<3

idag vaknade jag upp i emmys rum men hon va inte där för hon duscha så ja sov ett tag till men sen väckte hon mig (a
vi gick upp och åt frulle och så kollade vi den första
"sagan om ringen" eftersom att ja inte sett nån hihi
och så åt vi kladdkaksmuffins & jordgubbs glass & de är sånt som alltid gillas !(y
nu sitter vi här och fixar oss ohså, ska snart hem till mig & äta och senare ska vi träffa tess & saga ett tag :)
hörs säkert ikväll eller något, hihi pussar ellaa ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0