länge sen nu ju

ojsan visst ganska länge sen man uppdaterade ordentligt här :)
ska försöka komma igång igen, så glöm inte bort mig :*


skolan har ju börjat & så nu ju, är väl helt okej men skulle klarar mig utan den faktist,
men kul och träffa allt folk och så igen :)
lite om veckan iallafall :

helgen spenderades med tess emmy irini olle
& även mattis & agaton vissa stunder :)

måndag
skola och så, slutade vid 2
blev emmy & tess träffade även folk på stan ohså :)


tisdag
skolaskolaskola,
efter skolan drog iallafall ja & tess hem till mig
åt & så, drog sen hem till henne,
kollade tv och så medans hon åt, sen drog vi till corner & mötte emmy khalid & lite folk ;)
drog sedan vidare till speedwayn, träffade även coffe & jonny där,
drog mig hem vid 10 ungefär, fin dag :*

onsdag
skola som vanligt dåju, slutade vid halv 3
tess & jag drog ner till stan & käkade lite
blev även en sväng upp till corner där vi träffade agaton mattis & fille ;)
snacka & så, åkte sen och mötte irini och vi drog hem till mig,
chillade och åt grekisk choklad (y haha
drog sen ner till stan igen, träffade ellen moa ebba
marthe & anna en snabbis & även lovisa & sandra :*
sen ner till donken & träffa emmy, sen corner där vi träffade louise & frida :)
åkte sen hem med irini, pusss ♥





Kommentarer
Postat av: felicia

fin bloggen blivit :)

2009-09-06 @ 13:45:02
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0