godnattis

hej hoppsan :)
idag blev de skola som vanligt nu för tiden
hade musik och så idag & de gillar ja alltid hah
bättre än att sitta och jobba i ett tråkigt klassrum iallafall.

när ja slutade drog jag och sandra ner till stan
köpte de dära linnet jag visade förut och mätte även min ring hih
vi gick sedan hem till var och en och åt, möttes sedan och gick och kollade på
dans uppvisning, redigt grymma fakiskt ju :)
drog sedan en liten promenad och sen hem till henne där vi käka chips satt vid datan & bara chillade
begav mig hemåt runt 10 och nu sitter ja här
ska strax sova, har även sovmorgon till halv 11 imorgon fett skönt!
men vi hörs sov gott alla puss


my heart will go on - celine dion
bara för att jag älskar låten sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

ja visst är hon :D!

2010-04-21 @ 23:00:39
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0