super dagar

31 mars
skola och så gick sedan hem med sandra
lyyssnade på musik och hade vårt vanligt dam blev även en liten promenad
gick sedan ut och träffade jesper och linus
vi gick hem till jesper där vi bara chillade och walle och emil kom även senare
drog mig hem runt tio nån gång och blev även en promenad med sandra
mee like!

1 april

i skolan blev jag o sandra utslängda från e-valet för att
vi inte ville vara med och spela teater och va de va så vi
fick chilla runt och pluggade även lite grann, duktigt för o vara mig
skolan var annars helt okej,
skulle haft dans efter men pallade inte så följde med sandra hem och vi
åt lite och drog sedan ut och träffade jesper jocke makke och emil
dock va de för kallt för o vara ute så vi gick hem till jesper, som igår
fin fint, jag och sandra drog vid halv 11 ungefär
gick hem till mig och hämtade saker och sedan hem till sandra där jag även sleepade över :)
vi kollade film och käkade kvällis mat, somnade även rätt tidigt

2 april

vaknade upp hos sandra
vi fixade oss och drog sedan hem till mig och hämtade pengar och
sedan vidare ner till stan där vi tog oss en glass och kollade runt, mycket fint!
träffade även lite gulligt folk, moa emelina ellen amanda och josse
och emelina har ja inte sett på hur länge som hellst så ett + på att ja fick träffa dig gumms (L)
jag och sandra gick sedan och fixade lite saker meheh
drog sedan till netto och köpte godis som vi gjort dom flest dagar nu,
men va fan de e ju billigt och påsk dessutom hih :)
vi gick ner till fågelbäret och satt där och sanckade rätt länge
drog även hem o åt en snabbis
vi gick hem till mig och fixade lite och drog sedan ut och träffade linus jesper jocke och makke
blev en sväng till affären och sedan hem till
jesper som vanligt där vi kollade talang och solsidan och hade de trevlans :)
dock blev de lite bråk mellan folk men verkar som de läst sig mellan alla nu, och de e bra!
jag hade iallafall sällskap med linus och jesper hem för att dom e snälla och kom hem vid kvart i 12 eller något sånt

super fina dagar tillsammans med fint folk
och dagens va fan makke, vadå ja är en paj :(
PAAJ KRIG

både ja och sandra typ dog av garv haha
men men vi överlevde iallafall

hoppas att era dagar varit lika bra som mina
och idag äre även så att det blir att vara hemma och äta med
famlijen som jag inte gjort på en vecka om inte mer
och senare ska ja även träffa sandra och sen kanske jesper ett tag, men de märker vi :)
ha en super duper dag pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0