fredag 10 december

känns som att denna veckan bara bestått av dans?
tisdag genrep, onsdag 2 genrep, torsdag genrep + föreställning, fredag 2 föreställningar

men de är vrål kul så inget jag haft något emot precis :)
och suveräääänt dansat flickooooor !

när sista föreställningen var klart drog jag och malin och träffa oskar fredde och emil
jag och grabbarna drog sedan vidare till ishallen och där ifrån fick jag sedan sjuss hem
och ute är de typ 100000 minusgrader eller något?! vrålkallt iallafall och mina händer dog nästan *sorgligt*

sen ja kom hem har ja bara hunnit äta och kolla utröstningen av idol!
nu ska jag snart börja packa eftersom jag inte gjort det än,
och de kan nog ta sin lilla tid eftersom att jag inte är den allra snabbaste och
klockan är snart tooolv och ska upp tidigt imorgon så måste skynda mig nu så ja hinner sova något också
imorgon bitti kommer nog emma förbi innan jag åker och sedan ska ja även hinna träffa malin

meeeen.. vi hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0