ljudet av ett annat hjärta '

under den här veckan som varit har ja inte haft så mycket tid till varken datan eller bloggen
och det har därför inte blivit någon vidare uppdatering som ni säkert redan märkt,
jag har iallafall i stort sett haft fullt upp hela tiden känns det som..


efter att ha firat jul i västervik firade jag även jul i kalmar fast på juldagen och efter 2 dagar tillsammans
med pappa och famlijen där nere kom malin ner och vi stannade över en natt och på dom
2 hela dagarna som blev vart de en hel del rännande på stan och trevligheter,
dansande till hög musik, film, godis, 
och så mycke skratt så vi nästan dött båda två och de är inget jag skojjar om.
jag fick även rätt mycket med mig hem och är hel nöjd faktist (bild på köpen kommer så fort jag får tid).
vi kom hem till västervik i tisdags och de blev sent eftersom vi tog sista bussen hem.

onsdagen (idag) började med att jag och patrick åkte och kollade lite affärer, elgiganten onoff osv
drog mig sedan hem till malin en snabbis för lite snack oså och även då en sväng upp till elgiganten.
jag åkte sedan till läkaren och efter de ner till stan med familjen för lite gött käk som inte händer allt för ofta.
begav mig sedan hem till malin igen och hemma hos henne gjorde vi chesecake. vi tog oss sedan en promenad hem till oskar och runt 9 ungefär drog vi alla upp till malin igen där de blev chesecakes ätande och sååånt.

* * *


efter mycket velande och tänkande beger jag mig imorgon trotts allt till karlskrona tror jag
mina kusiner och släkten där nere har ja inte träffat på väldigt länge så känner att ja bara måste göra de nu

och där ska jag då fira nyår så uppdateringen kommer fortfarande ligga i botten men jag hoppas ni står ut?
kommer hem på söndag någon gång och om vi inte hörs innan önskar jag er alla ett GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0