alla ♥ dag

dagen började med gudstjänst i kyrkan
som höll på i en & enhalv timma :( massa dop osånt
men med fint sällskap av sandra så blev de fin fint iallafall heh
efter kyrkbesöket fick vi sjuss till netto där vi köpta semlebullar,
gredde och mandelmassa blev en promenad hem till mig 
och sedan åt jag & så gjorde vi våra semlor som blev supergoda hiih :)

nu sitter vi här och barre chillar lite,
ne men ska strax hem till sandra för hon sla äta & sedan ska vi på hockeymatch
skriver mer ikväll sen, måste fixa mig & så nu puss


och glad alla hjärtans dag till er alla heh :)


Kommentarer
Postat av: melissa

hej allt brA?:)



skulle du kunna rösta på mig här:http://maddisenj.blogg.se/2010/february/finalisterna-i-dagens-blogg-tavlingen.html#comment

det skulle vara jätte snällt, du kan bara kommentera melissa. om du vill såklart

kram

2010-02-15 @ 08:35:35
URL: http://melissass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0