fredag

12 februari tvåtusentio
fredag

heeejsan
skola och sånt som vanligt,
efter skolan drog jag hem till saga med tess
kollade skräck film och käkade kaka hihi
drog sedan hem och åt, vid halv 6 ungefär drog jag ut med emma & mötte becca en snabbis sen mötte jag emmy och vi tog oss en promenad till willys corner slip och lite, och på vägen hem hämtade vi även upp irini hihi
jag drog hem vid 7 ungefär, har färgat håret ochså ikväll,
blonda slingor med de blev dock inte så blonda eftersom att ja va väldigt mörkbrun menmen ska färga igen om några dagar tror ja :)


nu ska jag lägga mig i sängen och sova
öppen skola och så imorgon, inte det bästa man kan
göra på en lördag kanske menmen
ska även på stan med emmy en sväng efter skolan
vi hörs imorgon puss babbebebbebe♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0