2010 here i come

vet att ja är lite efter med allt men har inte haft tiden att sitta vid datan så mkt nu
men mitt nyår var iallafall super fint :D

jag firade hemma med familjen
åt god mat stekt potatis kött olika såser, sallader och god dricka
senare vid 8 ungefär kom emmy tess och irini till mig
vi fixade oss lite och sedan gick vi hem till emmy och hämtade lite grejor och sen mötte vi jesper makke och jocke och vi drog oss vidare hem till jocke där även linus john och martin va och gege kom även senare
de blev som de blev för vissa men ja hade kul iallafall haha :D

vid 11 nån gång drog alla hem till linus bror
stannade dock inte så länge där för sen traskade vi ner till stan
träffade massa fint folk och vissa stunder blev väl mindre bra för min del men tyckte ändån att de va redigt najs hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0